SJ

9. prosince 2006 v 1:47 |  k zamyšlení
Ať si každý říká co chce, nadáva na ně a říká jim sekta, většinou nikoho z nich nepoznal a nepoznal ani jejich učení. Jsou to skutečně lidé tolerantní, čistí a lidé se skutečnou vírou v boha.

Společenství Svědků Jehovových
Nemáte rádi, když vám zvoní u dvěří? Oni jen dělají to, k čemu je vyzývá Bible:
"A tato dobrá zpráva se bude kázat po celé obydlené zemi na svědectví všem národům; a potom přijde konec." (Matouš 24:14)
"Také se ve všech národech nejprve kázat dobrá zpráva." (Marek 13:10)
"Nařídil nám také, abychom kázali lidem a dávali důkladně svědectví" (Skutky 10:42)
Atd.
Abych uvedla věci na pravou míru, já jsem jen človek hledající, bádající. V Boha věřím, ale nejsem pokřtěná v žádné církvi, náboženství ani společenství a k žádnému se prozatím neřadím. A stejně tak ani mezi Svědky ne. Jen jich znám hodně osobně, hodně lidí z mého okolí k nim "patří".
Jen je hájím a mám pro to své důvody. Nezapomeňte, že každý má právo na svou víru.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 jeanuska jeanuska | Web | 9. prosince 2006 v 9:17 | Reagovat

Ne všechno je ale tak růžový jaxe zdá. Osoba X chtěla vystoupit z jejich víry a "sekty", ale prostě mu to nedovolili. Když utekl, našli si ho, a odvlekli ho zpátky. Radši si podřezal žíli. Nevím co ho k tomu vedlo, ale když někdo v něco přestane věřim, tak by ho tam neměli držet. Od nich už není návratu.

2 Lotte Lotte | E-mail | Web | 9. prosince 2006 v 9:53 | Reagovat

Takždé "pravé" náboženství by mělo být založeno na toleranci.

3 verule verule | Web | 9. prosince 2006 v 11:15 | Reagovat

jeanuska: to jsi četla, viděla nebo slyšela?

4 clovicek clovicek | E-mail | Web | 9. prosince 2006 v 12:25 | Reagovat

Já jakékoliv náboženství, které je v podstatě otroctví nějakému nesmyslu, jako je tzv. "buh" povazuju za takove nevedome omezovani sebe sama. Uz jen to, ze jehoviste by radeji nechali zemrit sve dite, nez aby mu darovali krev, je pro me dostacující argument proto abych takove lidi poslal kamkoliv, kde jim to je nemile...

5 jeanuska jeanuska | Web | 9. prosince 2006 v 21:48 | Reagovat

Stalo se to jednomu skoro příbuznému.

6 clovicek clovicek | E-mail | Web | 9. prosince 2006 v 22:26 | Reagovat

Musim rict ze jsi me dost prekvapila... "Jen je hájím a mám pro to své důvody." - jsou to opravdu tak silné důvody, aby prevazili smrt, kterou by kazdy z nich zavinil? Jsou to vsichni potencionalni vrazi...

7 verule verule | Web | 10. prosince 2006 v 0:35 | Reagovat

clovicek: Překvapila? Vůbec mě neznáš, jak tě můu překvapit? Určitě? A kolik z nich znáš? Znáš vůbec něco z toho, co říkají a čemu věří?

Asi narážíš na přijímání krve.

Jestlis někdy četl Bibli, víš, že se v ní popisuje krev jako posvátná.

První křesťané nejedli krev, stejně jako ji nejí Svědkové (mám na mysli např. jelita apod.). A co se týče transfůzí: Možná, že existují případy, kdy někdo ze Svědků díky nepřijmutí krve zemřel. Ale měl bys vědět, že zemřel dobrovolně. Měl naději a víru. Nebudu ti popisovat v co, protože bys to stejně nepochopil a jen bys nadával. A dnešní svět má štěstí v tom, že medicína dostatečně pokročila a dokázala vyrobit umělou krev. Některé nemocnice taky dělají operace bez krve - jedna je v Třinci - děda tam byl na bypassu a babička také na operaci.

jeanuska: Promiň, ale něvěřím tomu.

8 verule verule | Web | 10. prosince 2006 v 0:50 | Reagovat

januska: možná sis spletla názvy, tady si přečti něco o jiných "Svědcích". Existují asi dvě společnosti se stejným názvem, netuším: http://ghotic-renata.blog.cz/0610/svedkove-jehovovi

9 Lotte Lotte | E-mail | Web | 10. prosince 2006 v 13:00 | Reagovat

Ne, to ta Renata není moc inteligentní, to jsou Krišňáci,a Ti by už tuplem něco takového neudělali..

10 Morfee Morfee | Web | 10. prosince 2006 v 13:14 | Reagovat

no teda...

tak postupne

verule: me si taky trochu prekvapila, ale argumenty: uvest blog, ktery si jeste plete co je to hare krisna a co svedkove jehovovi (ano, oni urcite nezpivaji hare krisna.. ajak uvadi tvuj odkaz) jako zdroj a vubec cerpat takove ingormace z blogu... blogy obsahuji nazory, ale malokdy objektivni informace. dale kdyz uz ti nekdo uvede zkusenost , temer osobni, zamitnout to ze tomu proste neveris?... ja taky neverim, ze jehovisti jsou cokoli jako tolerantní, čistí.. urcite teda veri v boha, ale to je u me nijak nepozveda...

...transfuze je maly problem pro ne, horsi pro jejich deti, ktere se nemohou tak snadno rozhodnout v co budou verit, ale to je problem vsech sekt ci cirkvi.

Alah taky rekl sirit, dokonce mecem. Bible taky rika nekterym, aby zabili sve deti ze je to vpohode... autoritou bible u me neuspejes. literarni splacanina vznikla s propagandistickym ucelem a oslavujici sebeobetovani a smrt nema u mne prilis vahu v mravnich doporucenich

... svedkove jehovovi u nas bohuzel jsou uznanou cirkvi, pro me i pro ostatni kolegy odborniky jsou stale sektou, protoze splnuji jeji znaky- drzi vas a nepusti, vymyjou vam mozek, zbavi identity (procesy jako ostrihani vlasu, zmena jmena, povinnosti ke komunite...) zbavi prava a velmi brzy i schopnosti se sam rozhodovat.

11 clovicek clovicek | E-mail | Web | 10. prosince 2006 v 13:35 | Reagovat

znam jich docela dost. Muj kamarad byl do 16 nucen rodici pro tuto viru. Striktne. Museli chodit se sestrou na ruzne ty jejich seslosti a modlit se a tak. V 17 ten kluk zdrhnul z domu, vzal si vsechny jejich penize, matce dal poradnou facku, otci ustedril taky rano do obliceje, roztrhal a rozbil vsechny jehovisticke obrazy a artefakty... se slovy ze mu zkurvili cele mladi a vubec cely zivot. Vymyly mu mozek a zachazeli s nim jako s otrokem vuci neakemu nesmyslu jako je Jehov. Nedivím se mu, ja bych udelal to same. S tim, ze bych sve rodice asi uz nikdy nechtel videt. Myslim ze je to neco jako znasilnovani v mladi rodici. Ma to podobny dopad...

12 Morfee Morfee | Web | 10. prosince 2006 v 13:56 | Reagovat

mozna horsi. u znasileneni i ti rodice tak nejak citi a davaji tedy i na jevo, ze to neni normalni. U sekty rodice deti utvrzuji ze tak a ne jinak je to nejlepe a jenom tak spravne...

13 Morfee Morfee | Web | 10. prosince 2006 v 13:58 | Reagovat

jenom maly dotaz. verule, jestli nechces, nemusism se tu vyjadrovat. je to tvuj blog a respektoval bych to...

14 Lotte Lotte | E-mail | Web | 10. prosince 2006 v 18:20 | Reagovat

clovicku, když už rgumentuješ, tak prosím pravopisně správně..

15 Lotte Lotte | E-mail | Web | 10. prosince 2006 v 18:20 | Reagovat

clovicku, když už argumentuješ, tak prosím pravopisně správně..

16 clovicek clovicek | E-mail | Web | 10. prosince 2006 v 20:10 | Reagovat

u argumentu je vetsinou dulezity obsah a vyznam, ne forma. Nicmene mas pravdu a svou gramatiku zlepsim za domaci ukol :)

17 xenophobia (KZS) xenophobia (KZS) | E-mail | Web | 10. prosince 2006 v 22:22 | Reagovat

Je potřeba rozlišovat SJ a SJ. Jsou lidé, co v něj opravdu věří, a jsou lidé co dělají že v něj věří a chtěj do toho zatáhnout co nejvíc lidé, aby z nich dostali co nejvíc peněz...  Když je to to pravý náboženství. Když je to svobodná volba, ¨nemám nic proti

18 verule verule | Web | 11. prosince 2006 v 10:51 | Reagovat

xenophobia: Ale Svědkové naplatí peníze svému společenství. Když chceš zaplať, když nechceš, nemusíš. Je to zkrátka dobrovolné.

clovicek: Fajn, můžou existovat fanatici, kteří jsou ochotni pro víru udělat cokoli. Ale zase tolik jich nebude a o to víc jsou jejich případy medializované a zvěřejňované. Tzn. o tragičtějších případech se dozvíš a o ostatních ne. A ty víš co to bylo za "artefakty a obrazy"?

morfee: Já můžu věřit čemu chci, stejně jako človíček věří tomu, že se z ČR dá vybudovat za půl roku lepší Švýcarsko. Podle něj je to fakt a podle mě to, čemu věřím taky. Řeknu ti, že Svědkové nejsou sekta. Nemusíš tomu věřit, klidně s tím názorem žij, já ti ho neberu, klidně ho tu vyhadřuj. Lidí se stejným názorem jako ty je nejspíš víc. Taky nebudu reagovat, co si řekl o změně jména, stříhání vlasů atd., protože je to kravina.

Bylo jasné, že tímhle článkem se tu zvrhne diskuze: Svědkové - ano nebo ne. Já říkám ano, vy říkáte ne. Prosím. Díky skutečnostem, které znám já a které jsem zažila, svůj názor pravděpodobně nezměním.

19 verule verule | Web | 11. prosince 2006 v 10:53 | Reagovat

clovicek: Když máš s námi společnou jen tu řeč, tak se ji nauč :D

20 Morfee Morfee | Web | 11. prosince 2006 v 16:10 | Reagovat

... ted jsem docetl tvou reakci a taky se mi nechce reagovat...

rezignuju. kdyz jsem to zacal tady cist, rikal jsem si ze si docela rozumne mlade. no co. rad se nekdy spletu, moc se mi to nestava... mej se pakne

21 clovicek clovicek | E-mail | Web | 11. prosince 2006 v 16:39 | Reagovat

Vis, ono kdyz prijdes ke kompu, cely den jsi przila na prednaskach, mas hlavu jako patraci balon, tak se ti chce na hacky carky i y atd. pekne z vysoka vys...

btw: myslim ze je uplne naprosto nepodstatne jake artefakty a obrazy to byly. Ja je nevidel, ale vim ze meli doma plno takovych fanatickych veci. A neni to zadna medializovana vec, stalo se to memu kamaradovi se kterym jsem stravil nejaky cas na zakladce.

22 verule verule | Web | 11. prosince 2006 v 18:15 | Reagovat

clovicek: Nemluvila jsem konkretně o tvém kámarádovi. A na ty artefakty jsem se ptala proto, protože nic takového nemají. Nezobrazujou Boha ani Krista a nevyvěšují si ho doma na stěně, ani v sálech, kde se scházejí, tak jako katolíci v kostele. A k té gramatice, mělo by to jít automaticky a ne že se ti "nechce" po úmorném dni psát spisovně.

morfee: Docela rozumné "mládě"?! K projevování tvých názorů jsem tě nenutila, napsals je dobrovolně a já reagovala. Jsi podle mě netolerantní. Já vycházím z osobní zkušenosti, ty možná taky, pak se ale neshodnem.

23 Morfee Morfee | Web | 11. prosince 2006 v 18:45 | Reagovat

Ja nevychazim jen z osobni zkusenosti.

Ano mlade. Jsi snad dospela?

Netolerantni jsem, k blabolum a lidske hlouposti hodne. A kdyz nekdo te lidske hlouposti (nic proti ni, mimo toho ze mi vadi a mam problem ji tolerovat) vyuziva k osobnimu zbohatnuti (jako napriklad SJ, ale jestli tomuto neveris tak jsi u me omezena, ne netolerantni). To ze jsou lidi hloupi jeste neznamena ze je v poradku to vyuzivat. Radeji zustanu netolerantni nez tolerovat zlo.

24 Lotte Lotte | E-mail | Web | 11. prosince 2006 v 20:26 | Reagovat

Nemám moc slov, protože se právě ukázala omezenost, ale ne Verulina. Když někdo nesouhlasí s Tvým názorem, už je hlupák? Přece každý má svůj názor a zkušenosti. První bych si rozšířila obzory, a pak bych se pustila do racionální diskuse.Jak můžeš říct, že Svědkové jsou jen lidé, kteří vydělávají na svých členech? Ano, mohou být i negativní případy, ale to už je chyba lidí, ne toho, v jakém společenství jsou. Lidé jsou od přírody líní, tak si víru přizpůsobují podle sebe, a to můžeš najít kdekoliv, mezi Svědky, mezi Krišňáky, prostě lidské plémě už to má v povaze.Hodně lidí si hledá víru jen proto, aby mohlo omluvit své hříchy, a hřešit dál.Ale přece se do toho nedá zahrnout celé hnutí těch lidí! To je stejné, jako by někdo řekl, že všichni, kdo používají internet jsou arogantní (a v některých případech by to byla pravda). Každý má svou pravdu, a pokud ji netolerujeme, tak se chováme dost omezeně, zvlášť pokud už argumentujeme pouze urážkami.Pak se z toho stane začarovaný kruh, a ukážeme všichni svou omezenost, že se v něm motáme, takže co kdybychom to uzavřeli?  Každý si trvejte na svém, to vám nikdo nebere, Verule jen dala podmět k zamyšlení, a jak podle předchozích reakcí vidím, podařilo se jí to.Hogwh:o)

25 clovicek clovicek | E-mail | Web | 11. prosince 2006 v 23:49 | Reagovat

"První bych si rozšířila obzory, a pak bych se pustila do racionální diskuse" - myslim ze to se z me strany i ze strany Morfee-ho (nevim jak to sklonovat) probehlo ihned po precteni prvniho clanku, ktery visi nekde nahore ;)

26 Ian Ian | Web | 12. prosince 2006 v 13:03 | Reagovat

Hmmm, co si myslím a křesťanstvím jako takovém je jedna věc. A vůbec né dobrá věc. A co si myslím o sketách je věc další. A ještě horší, a je jedno jestli jsou to JH nebo cokoliv jiného. Je to prostě humus. To si myslím já. Neberu a ani nechci jim brát jejich přesvědčení, podle mě naprosto bláhové a zbytečné, ále dobře. Jejich věc. Ale představila sis jak musí být jejich dětem? Myslím, že být jím bys zatraceně nechtěla. Kolik z nich se proto myslíš rozhodlo svobodně? A kdyby si mohli vybrat co by zvolili? To mě přijde hrůzostrašné, a klidně můžeš dál mluviti o tom jak je to dobrovolné, ale pro mě pak žvaníš nesmysly. Ne nikdo z nás, je nemůže soudit, je to jejich volba, my ostatní máme svou, ale ať jsou tak laskavi a nezvoní mi u dveří, nestrkají letáky a neprodávájí Strážní Věž (stačilo by, kdyby si strážilou svou hlavu..). A že jim to káže bible? No a?!

Lotte: a teď řekni kolik tam mám pravopisných chyb? :)

27 Lotte Lotte | E-mail | Web | 12. prosince 2006 v 15:44 | Reagovat

Nejednalo se o Tebe, to dobře víš, btw. Proč si myslíš, že to "týrání" dětí aplikují lidé jen na SJ? Proč to třeba neaplikuješ na budhismus? Jen proto, že jsi je párkrát viděl u svých dveří? Jo,a Bible je s velkým.

Btw, přijde mi, že splýváte s davem, který je zatížen předsudky- ať už proti SJ, nebo třeba vegetariánství dětí, a ze své kukly nechce vystoupit.Verule žvaní jen proto, že o SJ ví víc než vy?

28 verule verule | Web | 12. prosince 2006 v 18:53 | Reagovat

Ian: Sice s něčím nesouhlasím, ale pořád jsi tolerantnější. Díky Lotte za zastání, třeba byste si z toho něco mohli vzít.

29 clovicek clovicek | E-mail | Web | 12. prosince 2006 v 20:20 | Reagovat

:-D Tjo ja cumim... fakt nevericne ziram!

Lotte: "Verule žvaní jen proto, že o SJ ví víc než vy?" - sem si jist ze opak je tou nejzretelnejsi pravdou ;) Na buddhismus to aplikovat nelze, protoze buddhismus neni nabozenstvi a uz vubec ne sekta. Je to filozoficky smer. To jen tak btw.

Verule: Co si z toho mam vzit?

Me spise pripada ze se tady stretlo vice vekovych skupin s jinym stupnem vyspelosti... casem se to mozna srovna ;)

30 Lotte Lotte | E-mail | Web | 12. prosince 2006 v 22:12 | Reagovat

Časem možná, ale jak vidím, Ty nafoukaný zůstaneš navždy, to, že je ti 20 znamená, že jsi geniální? Pro někoho budhismus sekta je, a náboženství taky, každý to bere jinak, to je stejný princip jako SJ.

Jestli se nepletu, myslím, že její mamka je SJ, ale Verule nepřísluší nikam, jako např. já, kde mamka je hinduistka, takže logicky předpokládám, že má své zkušenosti, to musím říct, že nemůžete argumentovat tím, že jí "naočkovali" myšlenky Sj, prostě jen byla "u zdroje", znám to z vlastní zkušenosti.

31 clovicek clovicek | E-mail | Web | 13. prosince 2006 v 8:41 | Reagovat

Ukaz mi nekoho kdo si mysli ze je buddhismus sekta...

Nafoukaný? Proc? Protoze si stojim za svym nazorem a padne ho argumentuju? Myslím že genialita nezaleží na věku;) (tím neříkám že jsem geniální).  

btw: doporucuju si precist par studii o sektach. Jejich znaky, ritualy, obeti atd... pak se muzeme bavit o buddhismu a sj na mozna trosku jine urovni... bye

32 Morfee Morfee | 13. prosince 2006 v 13:57 | Reagovat

presne.. jaka racionalni dizkuze.. hazim tu argumenty a je to jako hazet perly... vetsinou nikdo neodpovida.. jen rikaji jak jsem omezeny a netolerantni. Postmoderni pristup je hezka vec. taky jsem ho kdysi zral, ale casem dojdete k tomu, ze ne kazde tvrzeni ma stejnou vahu. Neco jsou fakta, neco nejsta fakta, neoverene informace, neco domenky, neco pocity. dnes a nejn tady sousta lidi micha jedno z druhym. Obavam se ze o sektach vim vice, nez asi vsichni tady dohromady, takze me vasimi domenkami a pocity nepresvedcite.

33 Morfee Morfee | 13. prosince 2006 v 14:02 | Reagovat

re budhismus. Budhismus je PREVAZNE filosoficky smer. rekl bych ze jednou jeho casti je i nabozenstvi budhismus. neexistuje ovsem budhisticka cirkev. a to je mozna jedno z hlavnich nedorozumeni zde. Ja rozlisuji nabozenstvi, cirkev (ci sektu, vetsina cirkvi je sektami) a viru. to jsou naprosto nezamenitelne veci. presto mam pocit ze se zde zamenuji. Jsem proti jakekoli cirkvi a sekte. nejsem proti zadnemu nabozenstvi an block a vicemene nemam nic proti vire, i kdyz nekdy si myslim, ze lide veri uplnym blbostem (krestani, SJ, islam, mooniste, mormoni, scinetologove... proste vsichni). Ale to je jejich problem a ja za to nikoho nehodlam krizizovat ci znizovat nebo osocovat. Kazdy at si veri cemu chce...

34 Morfee Morfee | 13. prosince 2006 v 14:03 | Reagovat

.. samozrejme snizovat.. kdyz se tu hledi na formu vice nez na obsah...

35 Morfee Morfee | 13. prosince 2006 v 14:06 | Reagovat

jen zamysleni... kdyz netoleruji netolerantni instituci (A vsechny cirkve i sekty jsou ze sve podstaty - vymezit se vuci ostatnim- netolerantni), dela to ze me netolerantniho cloveka?

36 Morfee Morfee | 13. prosince 2006 v 14:09 | Reagovat

a jeste si pichnu do clanku.. a do nabozneskych pravd: "A tato dobrá zpráva se bude kázat po celé obydlené zemi na svědectví všem národům; a potom přijde konec." (Matouš 24:14)

Co je sakra dobreho na tom, ze prijde konec? To je dobre? Pro koho? nemam teda nic proti smrti... ale vseobecny konec? ... A co je na tom tolerantniho? VSEM NARODUM.. a co kdyz narody nechteji.. maji vlastni viru, cirkev, boha...

37 Le.me. Le.me. | Web | 13. prosince 2006 v 19:47 | Reagovat

Ano...každý člověk má právo na víru...já jim to neberu ale SJ vytrhávají věci absolutně z kontextu...vůbec neuvádějí a nepřemýšlejí nad souvislostmi....O něčem je zmínka třeba někde na začátku bible a někde na konci Strého zákona na to navazuje zase něco jiného...

38 sunlines sunlines | Web | 13. prosince 2006 v 19:50 | Reagovat

čauwec, nechceš přihlásit svůj blog do soutěže o nej blog? http://sunlines.blog.cz

39 Morfee Morfee | Web | 15. prosince 2006 v 17:00 | Reagovat

Le.me. asi jsi na to kapnul- nepremysleji nad souvislostmi. To je asi podstata viry, nepremyslet, verit. Ja v boha nepotrebuji verit, ja jsem ho/to/ji/ono... sakra neda se to popsat.... potkal. A pochybuji ze clovek muze byt tolerantni aniz by premyslel. Tolerantnost neni prirozena lidska vlastnost, prirozene je se bat neznameho a podle toho reagovat bud utokem, nebo strachem. Toleranci se musi clovek naucit a k tomu musi znat a premyslet.

40 Morfee Morfee | Web | 15. prosince 2006 v 17:04 | Reagovat

utokem nebo utekem... samozrejme.. ne strachem, ten predchazi.. to je onen nepodmineny reflex na setkani s neznamem

41 marigold marigold | Web | 16. prosince 2006 v 17:25 | Reagovat

je to pravda. Každý má možnost věřit tomu, čemu věřit chce a ostatní by opravdu měli být tolerantnější. V mém okolí je taky několik lidiček, co se k nim hlásí. Jsou to opravdu hodní lidi. Myslíte si, že například křesťanství je lepší? Vzpomeňte si na křížové výpravy a pak se vy, co SJ odsuzujete zamyslete...

42 clovicek clovicek | E-mail | Web | 16. prosince 2006 v 22:44 | Reagovat

my co sj odsuzujeme, odsuzujeme jakekoliv nabozenstvi, sekty a cirkve... Krestanstvi nesnasim stejne jako sj. Ano, ti lidicci muzou byt hodni, ale to byl prece Manson taky a vyvrazdil pulku sve rodiny protoze mu to prikazal buh...

43 Morfee Morfee | Web | 17. prosince 2006 v 15:37 | Reagovat

souhlasim, ze krestane nejsou o moc lepsi. akorat to neni argument. vrah je taky o neco lepsi nez seriovy vrah.. stale to z nej ale nedela dobreho cloveka... a tady je to podobne...

44 clovicek clovicek | E-mail | Web | 17. prosince 2006 v 15:55 | Reagovat

Morfee: on se tady s nama uz asi nikdo bavit nebude... :(

45 verule verule | Web | 17. prosince 2006 v 16:13 | Reagovat

clovicek: Ne nebude, už mě přešla chuť odpovídat vám. Můj názor na tohle i na vás myslím znáte ;)

46 clovicek clovicek | E-mail | Web | 18. prosince 2006 v 18:28 | Reagovat

verule: co ti mam na to rict...

47 Morfee Morfee | Web | 19. prosince 2006 v 22:52 | Reagovat

komentare jsou fuc...

48 Morfee Morfee | Web | 19. prosince 2006 v 22:59 | Reagovat

.. tak nejsou, ale komentujici jsou..

nazor na tohle znam, na sebe ne.. a asi ani nechci, nemyslim si ze by byl co k cemu...

49 pravda pravda | E-mail | 31. prosince 2006 v 23:09 | Reagovat

ahojky...jestli ma nekdo zajem se dozvedet o SJ vice tak at se ozve na email..radi se podelime o to co vime

50 Renča Renča | E-mail | Web | 14. ledna 2007 v 17:00 | Reagovat

Lotte:hm hlavne ze ty si nejiteligentnejsi co kdyz se tii neco nelibi tak tam nechod ne

51 Lotte Lotte | Web | 24. ledna 2007 v 20:56 | Reagovat

Když už nadáváš, tak trochu srozumitelně...Strč hlavu pod studenou vodu, a pak napiš..

52 Renča Renča | E-mail | Web | 21. února 2007 v 13:00 | Reagovat

Lotte,:oh to me melo jako nejak setřít nebo tahni nekam

53 Lotte Lotte | Web | 27. února 2007 v 20:44 | Reagovat

To Tě nemělo setřít, to tě mělo probudit..Ale vidím, že z debility se to nedá, to už se dá jen zabíjet..

54 mirek mirek | E-mail | 4. března 2007 v 23:13 | Reagovat

Každé náboženství má v něčem pravdu a v něčem se mýlí.

Každé náboženství umí obsáhle rozebírat v čem se mýlí ti ostatní,ale žádné neuzná své vlastní omyly.Hledání pravdy je cesta těžká a trnitá a Bůh ji zjeví jen tomu.kdo ji vážně hledá.Žádný organizovaný náboženský spolek ještě nikoho k poznání pravdy nepřivedl.

55 Marcus Marcus | Web | 9. března 2007 v 10:18 | Reagovat

Náhodou jsem narazil na tuhle diskuzi a nedá mi to abych nenapsal svůj názor. Tak ke SJ - nemám je taky rád a to z důvodů, které tady již mnohokrát padly, ale nejvíc mi vadí ta jejich neodbytnost a popírání tvého nebo mého vlastního názoru. Nejsem křesťan ani muslim a budhista, jsem možná trochu pohan, ale o tom to všechno není. Moje babička je křesťanka a nebyla v kostele skoro 30 let, je proto špatná křesťanky ? Víra není postavena na základech kostela. A kde je bůh? Co je bůh? Někdo se modlí k penězům, jsou tedy peníze bůh? Byl mi řečený názo, že bůh je všude a ve všem...pokud ano pak jsem tedy bůh i já nebo dokonce můj mobil. Není už tahle teorie sama o sobě směšná. Je až z podivem co dokáží lidé vytvořit s prapůvodní myšlenkou o které i já uznávám, že nemusela být vůbec špatná... Na diskuze o bohu mám jen jedninou hádanku... když je tedy bůh všemocný dokáže stvořit kámen, který sám nezvedne ? a tahle hádanka mluví za všechno...

56 Majka  -KREV JE ZIVOT Majka -KREV JE ZIVOT | 4. dubna 2007 v 10:23 | Reagovat

Pro SJ je asi tezke dostat na jejich viru cloveka,ktery v boha vubec neveri.Krestana se uz snazi jen oblbnou tim,ze je dobre ze veri v boha,ale je to vlastne Jehova.Vedi ,ze katolici znaji bibli,proto se je snazi presvedcit,ze je ale spatne napsana.ALE POZOR PREKROUCENY PREKLAD BIBLE MAJI JEHOVISTE!!!Je to opravdu nebezpecna sekta.A CO SE TYCE VERULE JSEM NA100%PRESVEDCENA ZE JE JEHOVISTKA.I ja mam spoustu pratel SJ.Ale ty na kazdy komentar reagujes jako klasicky SJ.Na vse mas odpoved .Jen nevim proc to nepriznas.Asi se stydis.A mas pravdu ,mas za co !A LOTTE JE DALSI SJ-nehledej chyby v pravopise.Je to ubohy nekoho urazet,ze neco napsal spatne.Dulezita je myslenka.A ta ma je :AZ BUDU MIT DETI A BUDOU-LI POTREBOVAT KREV A( NBUDE-LI JINA MOZNOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)REKNU ANO,DITE ZACHRANIM TI ZIVOT.A CO VY, CO REKNETE :MILACKU MUSIME SE ROZLOUCIT MAMINKA TE POSILA NA SMRT-VIS JEHOVA TO TAK CHCE........GRATULUJU VAM VSEM JIHOVISTUM VASE DETI TO JISTE POCHOPI!!!!!!!!!!!!!.........Pro me je to VRAZDA!

57 Lotte Lotte | Web | 4. dubna 2007 v 20:42 | Reagovat

:DDDDDD Blbost v plné kráse

58 Majka Majka | 5. dubna 2007 v 7:09 | Reagovat

Bud konkretni.Blbost se ti muze zdat muj pohled na vas.Ale fakta jsou fakta.A to je ze nedas krev svemu diteti ,nebude-li jine pomoci.Nechas ho zemrit.Pokud se ti ovsem nerozsviti v hlave!Nerikam v srdci-tam jiste trpis.Tak cekam na to,co je u tebe ta blbost.U mne je to ...........vzdyt ty vis!

59 verule verule | 5. dubna 2007 v 13:22 | Reagovat

Lotte má pravdu, možná to nevíš, ale dneska existuje bezkrevní medicína a taky umělá krev.

Navíc mluvíš jen o extrémech a ne o celku.

60 Majka Majka | 11. dubna 2007 v 9:13 | Reagovat

Pohled na krev je ve vasi vire vazne extrem.Ja bych do viry ,ktera takovy extrem ma vubec nesla.Vim ,ze je to predem prohrany boj presvedcit SJ o jejich nepravde .To co pisi je spise pro ty co jsou na rozcesti.SJ ano ci ne.A ja rikam neeeeeeeeeeee!Zapomenme na chvili na extrem krev=zivot.Co napriklad oslavy.Ktera zvas nam objasni proc neslavite-pardon NESMITE SLAVIT NAROZENINY??????????????????????????

61 Helik Helik | E-mail | 22. května 2007 v 21:49 | Reagovat

Dobry den! Prosim vas, me hrozne zajima, kdo to jsou jehovisti, v co veri atd... ja o tom nic nevim takze prosim nekdo kdo to urcite vite mi napiste na mail sem docela zvedava. Vite u nas v ulici je jeden barak a tam bydli vetsina jehovistu. jeden kliuk rika, ze se s nima nemam bavit at prej me to ani nenapadne!! prej sou sahli ja ale nechapu proc... proc by nemohli verit v to co chtej?? prosim napiste mi nekdo pravdivou informaci,moc bych to chtela vedet.. predem diky

62 Helik Helik | 24. května 2007 v 18:09 | Reagovat

ahoj, tak koukam že mi někdo nepise.... prosim!!! napiste mi aspon nekdo komentar!!!......:(

63 snake_woman snake_woman | 27. května 2007 v 17:58 | Reagovat

Jehovisti...možná se tady Verule snaží zamachrovat,jak jsou Jehovisti skvělí atd..ale sama o tom ví jen to,co si přečetla...je to stejné jako třeba Amway...navenek se chovají mile,jsou přesvědčiví,poctiví...a na tohle se dívají lidé...oni ale opravdu takoví nejsou,jsou vypočítaví...jen se podívejme na ideály Jehovistů...Armagedon?však proč ne,Jehovisti věří v to,že svět bude zničen a jen "jejich" bůh je zachrání....jsou vyvolení...

nechápu,jak se svět může zabývat takovými věcmi....jsou to nesmysle...výmysly lidí...jehovisti nalákají staré babičky,protože za nima už nikdo nechodí,buďto třeba nemají rodinu,anebo už se děti vydaly do světa a babičku nechali...takovéhle lidi vyhledávají,a pak,když už babičky věří jen v Jehovu,a má totálně vymytý mozek,odkáže všechen majetek Jehovistům....a takhle se dá zbohatnout...nemyslíte?

veroniko,měla by ses nad sebou doopravdy zamyslet...neberu ti ani svědky ani nic jiného,ale až si to hodně prověříš,budeš vědět,že mám pravdu a svůj názor změníš....doufám,že to bude dřív,než se k nim přidáš....

64 verule verule | 27. května 2007 v 23:16 | Reagovat

No jistě, Peťul. Ty moc dobře víš, jak to se mnou je, že svědek nejsem a do budoucna ani být nehodlám, jen jich pár znám a mám s nima dobré zkušenosti, takže nemám důvod na ně nadávat. Ty ale víš spíš jen to, co sis přečetla, než já, stejně jako o Amway víš to, co ti řekla Fečundová nebo co sis našla na netu. Ale to je jedno. Navíc, věř mi, že i kdyby SJ přijímali peníze nebo majetek ze závětí starých babiček (což ti ostatně taky řekla Fečundová), nestačilo by to na zaplacení všech výdajů, zase tolik "osamělých babiček" není. A promiň, ale satanismus asi taky nebude nejlepší volba, ne?

65 snake_woman snake_woman | 28. května 2007 v 20:40 | Reagovat

Fečundová,fečundová...s prominutím,ale ta o sektách ví tak maximálně velké hovno...možná ví trochu o Amway,což ale podle mě moc sekta není....takhle by se dal nazvat i Oriflame,protože je to klasická "pyramida" a je snad považován za sektu?není...

abych se ale vrátila...satanismus,pořád mi vyčítáš něco o čem víš tak leda velké kulové...není to jen to,co jsem se dočetla,ale mám i známého,který provádí černou magii a taky nezapomínej,že jsem v sektě skoro byla...myslím si,že o satanismu vím víc než ty o svědcích...víš nějaké jejich rituály?nevíš...to že tady napíšeš čtyři nebo pět úryvků z bible tě nespasí...ovšem,neříkám,že některé věci jsem tu od Fečundové nenapsala,ale s těmi babičkami má pravdu...

nemá cenu se hádat s tebou o něčem, čemu nerozumíš a pokud nechceš chápat(což ty nechceš) tak to ani nikdy nepochopíš...

navíc,nechtěla jsem být v sektě,protože bych až tak moc uznávala Satana či nějaké pohanské bohy,ale chtěla jsem tam být proto,protože mě to zajímá a chtěla jsem poznat jaké mají zvyky a co všechno dělají...ke svědkům se má totiž šanci dostat každý,ale k satanistům ne...už jenom tohle je taky ten fakt,že Satanisti neokrádají lidi...třeba ani nejsou "špatní" jen to prostě máte vsugerované....to nevím....každopádně se s tebou už hádat nebudu...prostě svědkové jsou pro mě s prominutím IDIOTI a nikdy jim na chuť nepříjdu...

doufám že mě za tenhle koment Jehova neodsoudí....

maj sa...hoj

66 verule verule | 28. května 2007 v 21:52 | Reagovat

Tady nejde o satanismus jako takový, měla jsem na mysli to, cos mi o satanismu říkala ty, možná víš, co myslím, už to ale nebudu komentovat, protože přesně jak ty říkáš o mně, možná jsem tvrdohlavá a nechci slyšet nic jiného, ale to ty taky.

Btw, jen abys pořád nenadávala na Jehovu, když si myslíš, že je to bůh pouze svědků, jmenuje se tak taky bůh katolíků i židů, takže tím neurážíš jen boha svědků, ale především těch ostatních.

67 Lada Lada | 29. května 2007 v 10:14 | Reagovat

ty si myslíš, že když jste si jenom pozměnili jméno Boha, tak je úplně ten samý jako bůh katolíků a Židů? Nezlob se Verčo, ale moc se pleteš. Vy jste si upravili Jehovu podle sebe, vy si neumíte představit Boží všemohoucnost, Bůh katolíků a židů je úplně někdo jiný a navíc bibli si vykládáte úplně blbě...Bůh katolíků by nikdy neposlal do nebe jen 144 000 lidí, on odpouští skoro všem, do nebe se může dostat každý kdo alespoň chvíli konal dobro a nemusí být ani katolík. Náš Bůh je milosrdný a VŠEMOHOUCÍ !!!!!!

Navíc Verčo, ty nejsi tvrdohlavá, ale jsi demagog.

68 Bebča Bebča | Web | 29. května 2007 v 10:27 | Reagovat

*tired* AŤ ŽIJE ALÁÁÁÁÁÁH!!!!!

69 pe3čka pe3čka | 29. května 2007 v 12:12 | Reagovat

souhlasím s Ladou....navíc,bůh by nikdy nedopustil Armagedon....a ani Satan ne...když už jsme u toho,je mi jedno co vyznáváš,ale Satanismus nech být,když nevíš ani co to je,o čem to je a vůbec,nech mě být,je to moje věc....do satanismu se prostě neser,natož když víš,jak to semnou a satanismem je....sama dobře víš,že satanistka v pravém slova smyslu nejsem.....so that´s all!páo

70 verule verule | 29. května 2007 v 17:38 | Reagovat

Možná si bibli vykládají jinak, ale to ještě neznamená, že blbě, stejně tak, jako židé si určité věci vykládají jinak než katolíci a taky jsi o nich neřekla, že to dělají blbě. Katolíci navíc uznávají stejný překlad bible jako SJ, ten který je uznaný radou církví.

Jméno boha mají SJ stejné jako vy, nic si nepozměnili, jak říkáš, katolíci pouze to jméno nahrazují slovem Hospodin.

A pokud jde o těch 144 tisíc, to je na dýl. A taky prosím nepoužívej "vy", ale "oni".

Naprosto s tebou souhlasím Petro, když něčemu nerozumím, tak tomu nebudu nadávat.

71 helik helik | 29. května 2007 v 20:24 | Reagovat

jé! mocky děkuju, že ste sem napsaly vase nazory.. nevim cemu mam verit ale myslim si, ze snake_woman ma pravdu... teda aspon podle toho co mi rikal kamos.. podle meho nazoru at si jehovisti veri v co chteji ale zamysli se nad svym chovanim vuci ostatnim a my si budeme verit si take v co chceme nebo nebudeme verit v nic. jehovisti pro me zustavaji porad zajmavymi lidmi kteri maji zvlastni zvyky a tradice.... tak vam moooc dekuju!!! helik

www.e-parada.blog.cz

www.mojebety.blog.cz

www.helusky-denicek.blog.cz

72 Majka Majka | 30. května 2007 v 14:30 | Reagovat

Heliku radsi se k nim vazne nepriblizuj.Oni jsou opravdu moc hodni a pomalu tezblbnou a ani si to neuvedomis.

73 snake_woman snake_woman | 2. června 2007 v 12:06 | Reagovat

2Majka:je to pravda,kolik lidí v dnešní době ti dokáže vymýt mozek?když to vezmu z opačného pohledu,když napíše tesco do letáku 80% slevy,tak tam půjde o polovinu lidí víc než normálně...a takhle je to i se sektami,oni ti něco slíbí,ale pak se toho nedočkáš...vím,proč jsem nešla do té sekty,měla bych strach,že už se nvrátím a to není jenom se satanisty...jsou tu i jiné sekty...Leviathova,Mormoni,Moonisté a tak dál....všechno je to jen o politice,navíc,už nejsou sekty takové,jak bývaly...že všichni si byli rovni,ale podobně jako u Amway to je v systému pyramidy...tak jako v křesťanství i tam je na vrcholu papež,který sbírá slávu....

Já nechci být zlá,ale doopravdy pouvažuj veroniko,zda jsou SJ to pravé řešení...

74 Helik Helik | 4. června 2007 v 20:36 | Reagovat

jjj:)

75 Lada Lada | 7. června 2007 v 12:13 | Reagovat

Peťul, papež žádnou slávu nesbírá, je to zástupce Boha na zemi. Všichni křesťané taky papeže neuznávají.

A navíc sekty ti právě dají to co potřebuješ, nebo ti alespoň vymyjou mozek tak, že si myslíš, že ti dali co potřebuješ.

76 la.crosse la.crosse | 17. června 2007 v 11:42 | Reagovat

zdravim.. je tady jeste nekdo,kdo by mi mohl rict neco o SJ a odpovedet na muj dotaz?? nebo je tady nekdo, kdo ma jeste chut pokracovat v diskuzi?:)

77 ? ? | 19. června 2007 v 19:21 | Reagovat

sory ale tvuj dotaz?

78 andreass Ohrmann andreass Ohrmann | E-mail | 6. července 2007 v 20:54 | Reagovat

Slepý vede slepého.....nevstupují do království božího a druhým to znemožňují- chtějí se spasit skutky zákona a to je ta jáma, Ježíš přišel křít duchem svatým - jen tak lze vidět Boha.

Obrana proti dogmatickým církvím je studium a motlitba ...

79 ciry rozum ciry rozum | 26. července 2007 v 15:24 | Reagovat

vsichni jehovisti maj vymyty mozky

80 Vladislav Kulda Vladislav Kulda | E-mail | 2. srpna 2007 v 16:55 | Reagovat

Pěkný den!

Ke komentáři 79!

Není to pravda, je mezi nimi spousta lidí, kteří jsou charakterové klenoty. Mnozí z nich jsou hodní lidé, jen nejsou schopni pochopit, že ti "nahoře" nejsou takoví jako oni, ale že v současné době si z NSSJ udělali svou vlastní a.s. Nic nového pod sluncem, to se stalo v minulosti již několikrát. Souhlasím s komentářem č. 78, s jeho závěrem, dnes se tím řídím také a velice mě to obohacuje. Byl jsem SJ třicet let a důvěřoval jsem až do doby, kdy se objevila "nepravost jejich". Krádeže prostředků od těch obyčejných SJ, kteří si často "utrhávali od huby", jen aby mohli dát na každém shromáždění něco do kasičky. Další nepravost, která byla odhalena, je to, že se někteří z nich dopustili pedofilního jednání a to nejen v USA, ale také v České republice. Bylo by toho moc, co vše bylo o této "nedotknutelné" organizaci napsáno. Kdo má zájem najděte si stránky www.straznavez.cz, které založili disidenti, kteří jsou ukryti v této organizaci a bojují za její vnitřní reformaci, protože současné vedení NSSJ selhalo. Co je platné všem kázat vodu, když "šéfové" pijí víno. Je to jak za starých časů. Dělný lid v podzámčí jedl suchý chléb a pil holou vodu. Kněz kázal o pokoře a poslušnosti, ale na Velký pátek baštil husu. Tím nechci říci, že vedení SJ tak jí, ale princip je podobný. Bible říka na jednom místě jednu připomínku - "Kdo čte, rozuměj"!

Vladislav Kulda - Velká nad Veličkou

81 Petross Petross | 18. prosince 2007 v 15:43 | Reagovat

hajis jehovisty....

vzhledem k tomu ze jsem se ted o ne dost zajimal tak vym co se snazi hlasat..

myslim si ze veskera víra je nebezpecna...musim souhlasit s vírokem jednoho pana..ac jsem jeho odpurce...."víra je opium lidstva"

postoj k transfuzi krve treba.....(bez komentare)

at si kazdy veri cemu chce ale at sve nazory nevnucuje druhým, tedy ani vlastnim detem...,ktere jehoviste vychovavaji samozrejme v duchu sve viry, a deti pak nemaji na vyber.. kdyz jim cpou svou viru do hlavy jiz od malinka...

kdyz budu diteti od malinka ríkat ze kdyz skoci z 10 patra nioc se mu nestane tak se vsadte ze jednoho dne skoci jelikoz bude o tom nevývratne presvedceno...tedy by bylo v zajmu ditete oddelit jej od ruzne vericich rodicu a najit jijk rodice ktere by je vychovavali nestrane ze...

blbe by se to delalo-

82 Vladislav Kulda Vladislav Kulda | E-mail | 21. prosince 2007 v 16:51 | Reagovat

Šalom aleichem!

Ne nehájím, jen poukazuji, že mnozí z nich jsou nevědomky oběti systému NSSJ, ale ve svém nitru, to jsou ryzí lidé s mnohými vynikajícími charakterovými vlastnostmi, které by měli být součástí nového lidstva, o kterém píše bible. Náboženství je v jistém smyslu skutečně opiem lidstva, když do něj je vloženo nedokonalé lidství a tak je přehlušena čistá pravda, která je v písmech doporučena, jako způsob života. Tu je třeba umět hledat, bohužel, mnozí ji ve skutečnosti nehledají, neboť jim vyhovují náboženské tradice, více než dodržování biblí doporučených mravních a morálních hledisek. To, že SJ mají odlišné pohledy na svět lidstva kolem sebe, je jejich svoboda, kterou jim umožňují zákony systémů tohoto světa, zda jsou správné, to jednou ukáže čas, v němž na tuto Zemi přijde Boží navštívení, kde se prokáže, kdo a kým ve skutečnosti byl každý jedinec, který o sobě prohlašoval "věřím".

Vladislav Kulda - Velká nad Veličkou

83 jinynazor jinynazor | 10. ledna 2008 v 18:18 | Reagovat

Vesměs souhlasím s panem Vladislavem Kuldou a to, co říká Petross v komentáři č.81 je naprostý nesmysl. Každý rodič předává svým dětem to, v co věří. To by taky všichni věřící mohli říct, že nevěřící rodiče by se měli oddělit od svých dětí, protože je neučí odmalinka ke správné cestě - cestě k Bohu. Nebo by se vegetariáni mohli nakrknout, že lidé, co jí maso, jím krmí i své děti, ne snad? Takový "argument" vlastně ani argument není.

A co je to za výmysl - že ateismus je nestranný? Není pak celá demokracie nestranná? Co kdybychom si tu teda udělali diktaturu, ať se shodnem na jednom názoru...? Opravdu jste o tom asi nepřemýšlel, milý Petrossi, že?

Jen by mě zajímalo, jak ses o ně zajímal? Protože přečtení si několika článků o nich není zajímání, že :-)

Abys taky Petrossi věděl, mezi SJ existuje spousta disidentů? Jenomže o tom mezi sebou navzájem nemluví, protože i mezi nimi, jako v každé církvi, existují fanatici, tak raději mlčí.

A proč všichni urážejí jen SJ, proč ne zrovna katolickou církev? (čímž k tomu nenabádám, jenom se ptám) Ta šla v minulosti proti bibli mnohem víc než SJ (teď kteří v té době mimochodem ještě ani neexistovali). A když vám, co je urážíte atd., jsou SJ tak lhostejní a neberete si od nich časopisy atd., u dvěří je odbudete, na ulici se jim vyhnete atp., tak proč je nenecháte žít? Vám může být úplně jedno, že někdo má vymytý mozek. Na světe jsou mnohem větší problémy než SJ.

84 Vladislav Kulda Vladislav Kulda | E-mail | 10. ledna 2008 v 22:55 | Reagovat

OK! Ten závěr je pravda!

A gutn tog!

Vladislav Kulda - Velká nad Veličkou

85 Míra Míra | E-mail | 27. června 2008 v 2:41 | Reagovat

POZOR! K hlásání Božího království jsou podle Bible povoláni všichni křeťané, ALE PODLE DARU DUCHA SVATÉHO, KTERÝ KAŽDÝ PŘIJAL.  Důležité je, hlásat evangelium Ježíše Krista a ne jak hlásají jehovisté. Ti se dopouštějí smrtelného hříchu a sami sebe odsuzují k prokletí. Viz. list Galatským 1,6-9. Oni popírají Božství Ježíše Krista!!!!!!!!!!

86 nicky nicky | 15. července 2008 v 21:17 | Reagovat

TO Míra: Řekni mi kde se v tom textu na ktery jsi tu odkazal/a, se mluvi neco o tom bozstvi jezise krista? A vubec - kde v bibli se o tom pise, ze by kristus byl to stejne jako buh nebo dokonce o trojci? je tam snad nekde napsano ze duch svaty, buh i kristus jsou to same? kde? mozna mas pravdu, ale chci se o tom presvedcit jinak nez jen pres tvoje nedokazane zvasty...tak cituj presne...

87 Andy Andy | 21. listopadu 2009 v 23:35 | Reagovat

Kazdy ma pravo na svou viru ale at to jinejm necpou .... Jako kdyz neverici rika vericimu at neveri je to skandal ale kdyz verici cpe nevericim jeho viru je to ok ? Ty jsi fakt holka magor kdyz mas rada hitlera a jsi pomalu jehovista fakt sory ale krome vety u hitlera : Já vim ze zabil víc jak 6 milionu zidu ale jinak je v pohode ... jsi normální ??? Mela bys navstivit prichiatra nebo nejmin udelat si odborny vysetreni !!! Kdyžtak tady máš kontakt na Bohnice : Adresa: Ústavní 91/7, 18100 Praha 8

Telefon: 284 016 111

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.